Heb je trouwplannen? Ben je op zoek naar een mooie romantische locatie? Wil je alleen een burgerlijk huwelijk of ook een kerkelijke inzegening?
En wil je alle mogelijke horeca faciliteiten in de directe omgeving?

Kapel Hoog Soeren – Een unieke locatie
Trouwen op een unieke locatie als de Kapel van Hoog Soeren is een bijzondere gebeurtenis. Te midden van je familie en vrienden kun je op stijlvolle wijze elkaar het ja-woord geven in de prachtig gelegen Kapel. Het interieur en de directe omgeving lenen zich buitengewoon goed voor het maken van een schitterende fotoreportage. In het dorp Hoog Soeren is een aantal goede hotels en restaurants die mooie invulling kunnen geven aan jullie trouwdag.

Burgerlijk en kerkelijk
In de Kapel zijn 120 zitplaatsen. Er zijn een orgel en een piano beschikbaar. Parkeren is geen probleem. De Kapel van Hoog Soeren maakt deel uit van de Protestantse Gemeente Apeldoorn (wijkgemeente West) en is door de Gemeente Apeldoorn aangewezen als officiële trouwlocatie.

Meer informatie: trouwen-hoogsoeren.nl