Tot nu toe was er voor onze wijk een vertrouwenspersoon: Marja Versteeg. Haar man, Roland Zeilstra, is op 8 oktober jl. bevestigd als ouderling en voorzitter van de kerkenraad van onze wijk Jachtlaankerk en kapel Hoog Soeren. Deze functies zijn zo niet te combineren.

In de jaren, dat Marja vertrouwenspersoon was, is geen gebruik van haar diensten gemaakt. Bovendien hebben we een vertrouwenspersoon van de Protestantse gemeente Apeldoorn (PGA) in de persoon van Gertrudeke van de Maas. Als u vertrouwelijk iets wilt bespreken, kunt u bij haar terecht. Zij is via het meldpunt te bereiken. Contactgegevens:

We bedanken Marja hartelijk voor de tijd, waarin ze als vertrouwenspersoon voor onze wijk beschikbaar was.

Maarten de Graaf,
oud-voorzitter kerkenraad