Top2000-kerkdienst

In de categorie ', '

Tussen kerst en Oud & Nieuw is de Top2000 weer te horen op Radio 2 maar in de Grote Kerk kun je al terecht op zondag 10 december om 19.00 uur. In de nummers die verkozen zijn tot de Top2000 aller tijden zitten vaak inspirerende teksten verborgen. Een boodschap van hoop of loslaten, een boodschap van troost en vertrouwen of een boodschap die je bewust maakt van het hier en nu. Veel teksten die je op weg helpen en een bron van inspiratie kunnen zijn.

In een bomvolle kerk kun jij meezingen met een kerkdienst boordevol Top2000-nummers over het thema Tijd. In anderhalf uur hoor je negentien nummers over dit thema.

Meer info, zie het bericht elders op deze site: |Top2000-kerkdienst-in-apeldoorn of: www.facebook.com/Top2000GroteKerkApeldoorn

Voor vragen kun je mailen naar