Muziek is een essentieel onderdeel van ons gemeente-zijn. Veel van onze leden – jong en oud – zijn bezig met muziek of zang. Wij nodigen hen uit een bijdrage te leveren aan onze vieringen. De lezingen uit de Bijbel, de zang en de muziek in een viering maken we steeds tot een samenhangend geheel. We maken gebruik van het nieuwe Liedboek, een zelf samengestelde Liedbundel voor de gemeente, maar ook van liederen uit andere bronnen, zowel klassiek als modern.

We kennen organisten en pianisten, een koor, een kinderkoor, solisten en muzikanten (jong en oud). Iedereen die wil meedoen, is welkom. Zo ondersteunen we onder andere de zang van de gemeente of geven vorm aan een onderdeel van de dienst. Met muziek geven we op een andere manier dan het gesproken woord God en onze verhalen stem.

Muziek is terug te horen in afzonderlijke opnames:

Het kinderkoor en het jongerenkoor (kinderen en jeugd vanaf 4 jaar) en repeteren elke donderdagavond in de Jachtlaankerk. Voor de groepsindeling en tijden verwijzen we naar de pagina jeugd (tabblad ‘kinderkoor’).
Het volwassen koor repeteert elke donderdag van 20.30 – 21.30 uur in de Jachtlaankerk, eveneens onder leiding van Martine Brussee. Informatie over het koor kunt u inwinnen bij Bernice Muller, e-mail: . Ook als u zich wilt opgeven voor het koor kunt u contact met haar opnemen.