[Kl] iederkerk in de Grote Kerk

In de categorie ', , '

Samen ontdekken, vieren én eten. En dan echt samen: kinderen en hun (groot)ouders. Dat heet Kliederkerk en is overgewaaid vanuit Engeland. Voor ouders en kinderen die samen aan geloof willen doen, op een speelse manier. Dus niet de één in de kerk en de ander bij de nevendienst.

Tussen 12.00 en 14.00 uur ben je van harte welkom bij deze Kliederkerk, georganiseerd door de Grote Kerk, de Hofstad en pioniersplek ‘De Vuurplaats’. Ook als je nog nooit geweest bent: voel je vrij om te komen en om mee te doen.

Met mooi weer hopen we veel buiten te zijn op het plein bij de Grote Kerk. En er wordt vast met water gekliederd want het Bijbelverhaal waar we rondom ontdekken en vieren is het verhaal van Jezus en de storm op het meer.

Welkom! Aanmelden is niet nodig, wel handig. Meer info: ds Hester: 06-51627241 /