Verhuur zalen

Musiceren
De kerkzaal met ruim 400 zitplaatsen is door zijn goede akoestiek uitermate geschikt voor het geven van concerten. Er is een mooi concertpodium met een vleugel. Ook een kerkorgel is aanwezig.
Naast de kerkzaal is er een mooie zaal waarin gerepeteerd kan worden. Deze zaal beschikt over een piano.

• Repetitieruimte
  • Concertaccommodatie
  • Concertpodium
  • Vleugel
  • Kerkorgel
  • 400 zitplaatsen
  • Goede akoestiek en geluidsregistratie
  • Cateringmogelijkheid

Kerkzaal2

Vergaderen
Voor het beleggen van een vergadering of het geven van een cursus beschikken wij over diverse zalen voor 10 tot 50 personen. De indeling kan worden afgestemd naar uw wensen. In de zalen zijn presentatiemiddelen aanwezig.

• Diverse zalen 10 – 50 zitplaatsen
  • Wifi aanwezig
  • Presentatiemogelijkheden aanwezig
  • Cateringmogelijkheden
  • Indeling kan worden afgestemd op gebruik.

Vergaderen2

Bezinnen en rouwverwerking
Voor bezinning en rouwverwerking kunnen wij een geschikte ruimte voor maximaal 30 personen aanbieden. Ook een opbaring op de dag van de uitvaart behoort tot de mogelijkheden.
U kunt de ruimte betreden wanneer u maar wilt. Tevens krijgt u de beschikking over een sleutel van een eigen ingang.

• Bezinningsruimte 30 personen
  • Accommodatie voor rouwverwerking
  • Opbaarmogelijkheid

De ruimte huren die u nodig heeft
Bent u op zoek naar een vergaderzaal, een ruimte voor uw activiteiten? De Jachtlaankerk biedt u deze mogelijkheid.
De Jachtlaankerk beschikt naast een kerkzaal met 400 zitplaatsen over diverse zalen met een capaciteit tot 100 personen.
We hebben in de verschillende zalen beschikking over de volgende presentatiemogelijkheden:

• flip-over
  • whiteboard
  • geluidsinstallatie
  • beamer
  • groot filmscherm
  • piano
  • verduistering
  • Wifi

Kelder-workshops2

De zalen kunnen voor een dagdeel, hele dag of meerdere dagen worden gehuurd.
Het gebouw is rolstoeltoegankelijk.

Voor verhuur van de ruimtes en algemene vragen kunt u mailen met

Wijkgemeente Jachtlaankerk
Jachtlaan 143